Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Jessica - 30 maj 2008 20:21

och så fredag oxå...kan det bli bättre...hihi

Fick ett lite tips av Helén på ugnsbakade champinjoner..."falska sniglar"

med vitlök, smör och persilja...gottit

Till det blev det flintastek och grillspett (varför bara nöja sig med en sort)...med potatissallat till och vitlökssmör förstås...ska ju jobba imorn ;)  skämt...tur att man har en disk emellan mig och kunden...VIN blev det oxå

Pappa var på besök denna dag så då bjöd vi honom på lite kvällsmat...han tyckte till och med om vitlökschampinjonerna (sa han iallafall) han som inte tycker om vitlök...

Nu ska jag lägga mig i sängen och slötitta på dumburken...se om det är något intressant innan jag ska sova inför morgondagen...undra om det blir mycket och göra imorn på jobbet...vi brukar nämligen inte ha  lördagsöppet men nu när det är marknadsafton kan det ju vara mycket folk i stan och då kanske de pass-ar på ;)


Kram och gonatt


Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards