Alla inlägg under april 2008

Av Jessica - 30 april 2008 19:25

Hemma hos Maria och Anders i Kimstad...blev en himla massa folk...

 Var väl runt 15 stycken runt bordet...tur att man inte är så många i en familj för gud va trångt det var...hihi...men trevligt var det..ALLTID lika kul att umgås med Magnus familj...Rolle är ju för rolig den mannen...vilken galen svärfar man har ;) jättekul att min polare Annelie och hennes familj kom oxå...och GRILLAT är ju sååååååå gottit...hihi


Blev ett glas vin oxå :) eller två...


sedan efter maten åkte vi för att se brasan som var nytt i år i kimstad...MASSOR med folk var det och det bästa av allt...raketerna :) bra annordnat...


kaffesugna...så det bar av till stugan igen för att ta en skvätt och äta rabarberpaj...min första för i år...och fler lär det bli eftersom man har hela landet fullt :) M U M S


Vi sov i kimstad denna natt så det blev nära och bra när vi skulle ta oss hem...


Nu ser man fram emot midsommar :)


Av Jessica - 28 april 2008 13:09

OCH synd om mig...maginfluensa...puhuuu


Krya på MIG



Av Jessica - 27 april 2008 13:10

Maginfluensa...PUHUUUUUU

Av Jessica - 26 april 2008 13:12

8 år idag så jag och Mollan åkte till kimstad för att gratulera honom...Magnus låg ju hemma sjuk fortfarande...blev grön marsipantårta med påronsmak och grön grädde inuti :)     Marsipantårta är hans favorit :)


Vilket väder det var...strålande sooooool


man blir sååååå glad....


framåt kvällen blev det hemmagjorda hamburgare...och solen höll sig framme fortfarande :)


Himla trevlig kväll med familjen adams ;) hihi

Av Jessica - 25 april 2008 13:11

så insjuknade Magnus i maginfluensa...PUHUUUUuuuuu


Nu håller man alla tummar man kan att man inte blir smittad...



Av Jessica - 24 april 2008 13:17

och åkte till sörping för att hälsa på Annelie och Anton...MEN innan jag kom dit sen...tog 35 minuter för att ta sig dit nu eftersom de håller på och bygger (som vanligt)...tur att man inte behöver stå i kö varje dag för då skulle man ju bli galen (mer än vad man är nu)...hihi...


När jag äntligen kom fram så hade Annelie gjort jättefina och goda smörgåsar till lilla mig...Anton sov...söt...och sååå stor han blivit...skiljer ju bara 4 dagar mellan honom och Mollan...ibland får man ihop det :)


Kaffe blev det och en massor med prat...man måste ju hinna ikapp när man inte träffats på ett tag...jo föresten Annelie och Henka var ju när jag fyllde år juuuu...och då blev det ju en hel del prat och dricka ;)   alkoholfritt såklart...hihi...


Kuligt och hälsa på familjen Häggis och Zitman...


Henka : snart står hejarklacken redo vid sidolinjen ;)



Av Jessica - 18 april 2008 19:44

SKÖNT...två dagar ledigt igen...PUHU, det behöver jag verkligen för den här veckan har varit riktigt jobbig...kan det vara så att åldern har tagit ut sin rätt nu när man fyllt hela 30 år ;) hihi


Imorn fyller papsen år så det blir att åka in till stan en sväng för att gratta honom...ska ta med Tosse oxå eftersom han och Gunnar inte kommer så bra överens längre..riktigt kattslagsmål nu förtiden...inget vidare...så pappa ska försöka ha honom...så får vi se hur det går...


Undra vad man ska göra ikväll då?? Ensam som vanligt eftersom karln jobbar...vi går lixom om varandra nu förtiden...när jag jobbar så är han hemma med Mollan och när jag är ledig jobbar han...inget kul alls...kanske blir att slå på tv:n och se hockeyn...det är väl LHC ikväll eller???


Ha en trevlig kväll...


SKÅL.........


Av Jessica - 17 april 2008 18:49

det var Magnus mormor som blev hela 100 år...vackert med alla blommor men jobbigt och se så många tårar...det var en mulen dag...MEN när jordfästningen ägde rum och vi sjöng så tittade solen fram...konstigt...precis som om Jenny tittade ner ifrån himlen...en sista hälsning...sen försvann solen igen...sen efter det blev det smörgåstårta i Ö ny bygdegård...med mycket prat och skratt...lite kaffe och päronbiskvi blev det oxå...himla gott...hemfärd för att sedan hämta upp Mollan hos mormor...och nu sitter man här vid datorn och väntar på att karln ska komma hem ifrån fotbollsträningen...hihi...nu ska jag titta till den lilla igen...TACK och HEJ

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards