Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Jessica - 16 maj 2008 22:09

Och idag var en sådan dag...hihi


Helén sms:ade idag på jobbet till mig och frågade om jag skulle vara hemma ikväll??

det är ju inte likt henne (eftersom vi bor 2 mil från stada)

SÅ då misstänkte jag att hon hade en plan :)


Min Magnus hade inte svarat när hon ringde för hon hade igentligen tänkt och överraska mig med att sitta vid köksbordet när jag hade kommit hem...MEN så blev det inte...hon fick åka med mig hit ut...hihi


Himla trevligt...vin är gott ;)


och så kom pappa förbi med tujabuskarna som vi ska gräva ner imorn...ENDAST 32 st...hoppas på uppehåll...SNÄLLA


Mamma var barnvakt åt Mollan på em eftersom Magnus började jobba 13.30...tack snälla mamsen för att du ställde upp fastän du var trötter efter du jobbat natten och inte fått sova något...vad skulle man göra utan sina föräldrar och svärföräldrar...de är GULD värda


Nu har Helén åkt hem...hennes mamma jobbar här ute i "kolmårdsskogarna" så hon fick skjus av henne hem eftersom hon slutade kl. 21.15


Så nu ska jag röja lite här hemma och sen vänta in karln som slutar 23...om han inte får jobba över förstås som vanligt...


NattinattizzZZzzzzz på er


Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards