Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Exakt 2 månader jag var här...

Av Jessica - 8 december 2008 16:40

kanske på tiden då;)

Idag har man vabat..Molly stackaren har feber, förkyld och rostig hosta..hon måste ju bli frisk tills på fredag då hon ska gå sitt första lussetåg...mormor kommer oxå för att se..och efter det kommer det bli "nybakta" lussekatter sen i lördags och hemmagjorda pepparkakor...lite glögg oxå ;)


nu vet jag varför jag slutade skriva blogg...mitt tangentbord "tappar" bokstäver hela tiden...något irriterande


och nu fick man en puss utan anledning av min lillsnörpa...


    vvvrBBBHBHHGGHGNNHGH  (Molly fick oxå skriva, undra vad det betyder ;)


clementindags :)


kram på er



 
 
Hjalmar

Hjalmar

8 december 2008 17:02

haha, "tappar bokstäver", den e nog unik!

http://www.hjalmar.bloggagratis.se

 
mockla25

mockla25

8 december 2008 20:45

Heeeeej gumman!!! Vad glad jag blev när jag såg att du hade skrivit, saknar din blogg och vad du hittar på... men stackars lilla gumman som är sjuk igen... Hoppas att allt är bra annars!!! Kommer in ngon dag och hälsar på!! Kramisar i massor...

http://www.mockla25.bloggagratis.se

 
Helen

Helen

10 december 2008 12:25

Hihi JO de va ju ett tag sen man fick läsa ngt nytt här å kan hålla med om att tangentproblem e inte kul Men går att lösa =)
Jag har ett löst bord till min bärbara
Asbra ...
Kolla i bloggen så vet du vad som shoppades =)

http://jagochnissarna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 15 januari 2009 18:11

Äntligen har man hittat en säng till Molly...ska bara åka och hämta hem den i helgen...var ju på tiden för hon fyller ju 2 år snart...   och idag var Magnus och jag på ultraljud...allt såg bra ut...går in i vecka 19 idag...så det blev ett annat datum...

Av Jessica - 12 januari 2009 21:02

Gå in och skriv under på Camillas matuppror...www.camillasmatuppror.se Ju fler som skriver på, större chans att det blir en förändring...Barn och äldre har rätt till en bra, god och näringsrik kost...Heja Camilla..tur att det finns människor som reag...

Av Jessica - 17 december 2008 21:16

Måndag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Tisdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Onsdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Torsdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Fredag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo   (n...

Av Jessica - 8 oktober 2008 16:46

har nu haft hosta och förkylning från och till sedan den 15:e September...inatt somnade hon inte förens 02.30...hosta hela kvällen...till slut fick hon upp mycket av "slemet"...blev och byta i sängen och hälla upp ett bad kl. 02.00...tände lite ljus ...

Av Jessica - 7 oktober 2008 21:32

På en och samma dag...kan det bli bättre ??!! Slutade kl 15 idag...sen begav jag mig hemåt där Annelie och Anton väntade..Magnus och Molly var ju hemma idag :) Det blev en massa bubbel...hade ju lite och ta igen ;) Magnus fixade mat till alla oss......

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards