Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Blev BOMULL...

Av Jessica - 13 september 2008 10:52

i nyktert tillstånd...hade ju inte kommit hem annars...


Skulle hämta Maria vid hennes mamma 19.30 eftersom hon skulle lägga Maja vid den tiden...men jag kom lite förre så då passade jag på och hälsa på Helén som bor "under" Marias mamma...


Jonathan var hemma oxå så då fick jag träffa honom  :) synd att inte lillgumman var hemma...hon skulle sova över hos en kompis...


Man hörde hur Maja sprang på övervåningen...hon sover inte på långa vägar tänkte jag så jag ringde till Maria och sa att hon inte behövde känna någon stress eftersom jag var hos Helén...Bra tyckte hon...


klockan blev 20...Maja sprang omkring...he he

20.30....ringde och sa att jag dricker lite kaffe hos Helén så man piggnar till...(eftersom jag drack på fredagen med brudarna)


21....


21.30 cirka hade lillsnörpan somnat..och jag var PIGG av kaffet ;)


så då kom Maria ner till Helén och jag och Maria åkte hem till henne för att göra irdning oss lite...MUSIK, PRAT och SKRATT...sen bar det av till bomull...kom väl dit vid 23.30...lagom med folk..


Lokalen fylldes på snabbt...KUL folk och lite ögongodis fanns det oxå och villa ögonen på ;)

  

Riktigt trevligt faktiskt..Maria och jag dansade järnet


Det var mycket folk man kände , många som man ej sett på flera år och det är ju ALLTID kul...


blev sent...hemgång vid stängningsdags...men jag var inte trött...hade nog orkat några timmar till...måste vara kaffet ;)    


Himla trevlig kväll Maria...TACK hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 15 januari 2009 18:11

Äntligen har man hittat en säng till Molly...ska bara åka och hämta hem den i helgen...var ju på tiden för hon fyller ju 2 år snart...   och idag var Magnus och jag på ultraljud...allt såg bra ut...går in i vecka 19 idag...så det blev ett annat datum...

Av Jessica - 12 januari 2009 21:02

Gå in och skriv under på Camillas matuppror...www.camillasmatuppror.se Ju fler som skriver på, större chans att det blir en förändring...Barn och äldre har rätt till en bra, god och näringsrik kost...Heja Camilla..tur att det finns människor som reag...

Av Jessica - 17 december 2008 21:16

Måndag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Tisdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Onsdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Torsdag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo Fredag : gå upp kl. 6.00...jobba...hem...TJOHOOo   (n...

Av Jessica - 8 december 2008 16:40

kanske på tiden då;) Idag har man vabat..Molly stackaren har feber, förkyld och rostig hosta..hon måste ju bli frisk tills på fredag då hon ska gå sitt första lussetåg...mormor kommer oxå för att se..och efter det kommer det bli "nybakta" lussekatter...

Av Jessica - 8 oktober 2008 16:46

har nu haft hosta och förkylning från och till sedan den 15:e September...inatt somnade hon inte förens 02.30...hosta hela kvällen...till slut fick hon upp mycket av "slemet"...blev och byta i sängen och hälla upp ett bad kl. 02.00...tände lite ljus ...

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards