Alla inlägg under mars 2008

Av Jessica - 12 mars 2008 21:23

idag äntligen...klippning oxå förstås för det behövdes...topparna var riktigt slitna...men nu känner jag mig några hekto lättare för det blev en hel del hår på golvet...och cappucino fick man...GOTTIS...var på salong ROOTS OF SWEDEN...himla duktig tjej...tror hon hette Simone...nöjd blev jag iallafall :)

Av Jessica - 12 mars 2008 21:12

eftersom jag sprang på löpbandet igår...började gå i 2 minuter i lugn takt sen ökade jag farten till 10 km/t i 10 minuter och sen efter d ökade jag till 11 km/t i 10 minuter till...det som hör till saken är att jag inte sprungit på över ett år så det kändes lite...men jag trodde inte att jag skulle klara så många minuter så jag är riktigt stolt...håller på och övar inför vårruset som komma skall...vi är några tjejer som ska vara med...runt 12 stycken nu tror jag...så då blir det mat efter oxå och det är ju inte fel...för sprang jag varje år i nästan 10 år men nu har det inte blivit att man varit med MEN nu j...ar ska här springas :)   och idag var det PILATES...alltid på onsdagar men det var nästan på håret att det blev inställt men som tur var så kunde Jeanetts mamma ställa upp och det var verkligen tur för detta pass vill man inte missa...och va snygga vi kommer bli sen...långa och smala till beachen 2008...??!! eller....kanske...hihi...längtar iallafall till solen nuuuuuuu....VAR ÄR DUUUUUUUUUU......??????????

Av Jessica - 10 mars 2008 21:19

Kom Magnus och hämtade upp mig...vi skulle ta en familjekväll på stan...han skulle bjuda mig på salladen på PAUS som jag älskar...MUMSIGT VÄRRE...så där blev vi kvar en stund...Mollan höll låda som vanligt...en envis liten dam...undra var hon kan ha ärvt det ifrån månne ;) fråga inte mig...hihi...sen blev det lite shopping till lillan...en snygg tröja som Magnus hittade och en liten solhatt blev det oxå till våren..var nu den är någonstans....LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards