Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Jessica - 27 mars 2008 19:48

vilken dag på jobbet...kort om folk p g a semester och dylikt...och sen påsklov...kan det bli bättre...så idag var det verkligen en JOBBA dag...hjärnan kokade tillslut...och idag var just en SÅN dag då massor av invecklade ärenden kom...och så ska man hinna med och äta mitt i allt och kunna lösa av varandra när det är VÄRLDENS kö...stackars kunder och SYND om oss...man är trött när man inte vet att Tokyo ligger i JAPAN...hmmm...snacka om kortslutning...men har gjort några människor glada idag och det känns bra när man kan hjälpa till...hihi...och efter jobbet bar det av till stan för att kolla på bling bling...först tittade jag på riktigt bling...på St:persgatans guld...ska önska mig lite därifrån när jag fyller 29 +...vad det nu kan bli för siffra då ??!!! så det blev att ringa mamma och karln...de fick ta upp papper och penna och anteckna lite ;) sen efter träffade jag Annelie för att gå tvärs över gatan till Hobby och presentbutiken för att titta på annat bling...vi ska nämligen börja gå på en halsbandskurs så därför behöver man se lite vad det finns för pärlor innan vi ska dit nästa tisdag den 1:e April...bara det inte är ett aprilskämt...sen blev det en kaffelatte på choklad och muffinskompaniet...och en lite chokladbit förstås när man är där...trevligt värre men en snabbis eftersom Magnus skulle träna fotboll på kvällen...tack för mig...kram och hej 


 .PS. pappa har köpt en ny bil idag, blev en C3:a som han velat ha länge ;) silver förstås .DS.

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards