Alla inlägg under januari 2008

Av Jessica - 2 januari 2008 20:58

Är precis slut i hela kroppen, men mest i huvudet...min första dag på jobbet blev nog den värsta...hur mycket folk som helst som skulle göra pass och dylikt...bara konstiga ärenden som man aldrig gjort förut...men det är ju lärorikt...men endå...VARFÖR just på min "första" dag...HMMMMMM...men det var ändå kul att träffa mina kollegor...man saknar tugget som är...en och annan rolig kund fanns det ju oxå som man kunde skoja med...ALLTID roligt...PUST när denna dag var över...ÄNTLIGEN fick jag åka till stada där jag skulle träffa Karin...det blev fiket Skafferiet på drottninggatan...men innan vi kom dit sen??? Först när vi kom dit och hade beställt så fungerade inte kortläsarn...UR FUNKTION...suck...vi sa till tjejen som jobbade där att hon kunde göra iordning bagelsen som vi bweställt medans vi gick ut för att ta ut pengar...nästa ställe...bankomaten UR FUNKTION...hmmm...nästa föreningssparbanken...Karin gick till nästa bankomaten längre upp eftersom hon bara kan ta ut där...UR FUNKTION...man jag kunde få ut lite pengar...ska vi ALDRIG få sätta oss och prata sa vi och skrattade...springa runt och yra efter bankomater...hur roligt är det på en skala??? när det är iskallt....hmmm....men till slut kom vi äntligen in på fiket...YES...åååå va gott det var men en stor jumbokopp med te...för den var verkligen enorm...när man drack så försvann hela huvudet bakom...såg verkligen kul ut...va gott det var med bagels...blev en classic...åt jag jämnt för i min ungdom på WOODSTOCK...himla trevlig avslutning på kvällen...han även prata med min gumma som snart åker tillbaka till Trollhättan...kommer sakna henne sååååååååå mycket...kram på er alla där ute i mörkret...undra om man får sova något inatt då???????

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards