Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Jessica - 10 januari 2008 19:00

det jobbigaste är att man måste gå upp tidigt på morgonen varje måndag-fredag...förut när man var föräldraledig kunde man ju faktiskt ta lite sovmorgon juuuu...men som sagt, det är skönt att komma in i karusellen igen...man ser verkligen fram emot helgen nu...igår började pilates igen...heligt för mig...måste verkligen köra det varje vecka för det är ju så bra för kroppen...man känner att det ger resultat...men idag på jobbet fick jag hugg som jag brukar få ibland innaför revbenen på höger sida...gör så j...a ont...känns som knivar som sticker in när man andas...MEN idag fick jag reda på vad det var...antagligen mjälthugg...så det känns ju bra att man nu kanske vet vad det är...skönt...och imorn är det fredag...JIPPI...och imorgonkväll är det kalas...Marias Anders fyller 42 år så jag och Mollan åker dit efter jag slutat jobbet...Magnus jobbar ju 18-04...synd...men men...och på lördag är vi hembjudna till Karin och Johan på mat...hihi...ska bli trevligt...Magnus har ju faktiskt inte varit där än så det är på tiden...på söndag jobbar Magnus igen 14-23...vi är hembjudna till Anki och Björn i Linköping (Mammas Anders syster)...vi blir många...deras barn och barnbarn...allt som allt 8 stycken (+ en liten i magen)...sen Sofia, Peter och Malin...tror inte Bella och Wille kommer eftersom de jobbar i sälen nu...och så jag, Molly, mamma och Anders...15 stycken då...kul och träffa alla igen...var ju ett tag sen nu...eftersom man inte fick träffa dem i jul då man var hemma och var sjuk...nähäää nu ska jag nog förbereda inför natten...en dusch skulle sitta fint...får se om jag hinner dit innan jag somnar;) hihi...är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÖTT....snark...nattinattizzzZZZZZzzzzz

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards