Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Jessica - 18 januari 2008 23:43

Det var verkligen skönt med en semesterdag...natten var ju inte så kul eftersom Mollan hostade så hon spydde...stackars liten...så idag var man på apoteket och köpte slemlösande och alvedon...(inte mycket sova denna natt inte)...träffade Linda idag...det var inte igår...blev en tur på staden eftersom jag skulle köpa present till Magnus..han fyllde ju idag...vi tog en sväng förbi te och kaffekompaniet...det är ju så mysigt där...så det blev en timme där eftersom vi hade en del och prata om...sen skjusade jag Linda till jobbet...sen direkt till babyproffsen där mamma väntade...vi skulle köpa present till lilla Mollan som fyller 1 år på söndag...blev en sulky...morfar ska oxå vara med på den...halva var...rättvist ska det vara...hihi...så idag har man styrt med tårta...bakat chokladkaka...det var tur att jag bakade bullarna igår annars hade det blivit ont om tid...gästerna gick för en timme sen cirka...blev lite kortspel innan de gick hem...lite whisky till Anders och Magnus...öl till grabbarna och lite vin till mig...och de andra oxå förstås...Molly fick en liten försmak av sin födelsedag oxå...en jättesöt klänning av Danne, Jeanette och Richard...man tackar...himla trevligt att ni alla kom idag och gratulerade min älskling...på söndag kommer resten av släkten...och vänner...då blir det smörgåstårta som jag ÄLSKAR och tårta förstås med ett ljus på :) stor hon blivit lilldamen...hihi...nu ska jag nog börja dra mig till sängs...man får ju inte bli nattuggla igen INTE...nattilinattizzzzzz

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards