Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Jessica - 20 oktober 2007 23:49

Blev några timmar på Vikingavallen idag eftersom den avgörande matchen spelades då...mellan SIK och Borens IK...och gissa vem som gick upp i trean idag...SIK...bara och gratulera till segern grabbar..de va ni verkligen värda..och det va ju några fans som hejade fram dem oxå...JAG och Mollan (som alltid) Helén (jättekul att du följde m) Mr. Richard (tack för skjusen) Annelie och Anton( Häggis-Lycka till imorn) Marita, papsen och farmor och farfar...kaffe blev d oxå förstås men inget fikabröd...slut tyvärr men d kanske va bäst eftersom jag älskar bullar och kakor...typ kakmonstret i Mupparna...eller Sesam street kanske d hette...va ju ett tag sen man såg d på tv:en LIKSOM...hihi..solen sken under hela matchen...skönt skönt...kameran kom fram emellanåt så d blev några foton...lärt mig av Helén hur man ska ta roliga bilder...tjohooo...eftersom Magnus va kvar m grabbarna och firade lite efter matchen så tog jag och Mollan en sväng till Helén där vi blev bjudna på mat...igen...två dagar denna vecka...alltid lika gott :)...kaffe blev d oxå...sen dags för hemfärd...blev lite godis framför "Babben & co" himla roligt program d där...och nu sitter man här framför den här fyrkantiga platta saken...näähää man kanske skulle krypa till sängs...låter som jag e jättefull...hmm...men d va ett tag sen...men ska sattsa på d när jag slutat amma...hihi...inte bli jättefull kanske men lite lagom lullig...alltid trevligt...ibland...nattinatt zzZZzzZZzzZZzz

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards