Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Jessica - 4 oktober 2007 20:33

Har inte varit så förtjust i Magnus Uggla förut, men efter jag såg "Babben & co" på tv där han var gäst så ändrade jag uppfattning...och när jag läste lite ur hans blogg så döm om min förvåning...jag skrattade lite smått för mig själv...himla rolig kille d där...så gå in på www.Magnusuggla.nu och se vad ni tycker...hihi...kanske ni oxå får er några roliga stunder m MR. Uggla....d va allt för mig

Av Jessica - 4 oktober 2007 18:14

gick upp cirkus kl. 7.30...lite mat i magen blev d innan vi tog en promenix till öf...där blev d tjejsnack...planerade lite inför morgondagen då vi ska ut och äta på Carl Johan...det ser jag fram emot...efter fikat va klart och sångstunden över så blev d en promenix hemåt i solskenet...lagade lite mat till mig och karln som vaknade efter nattarbetet...och ikväll blir d 112:an på Harrys för Magnus del...d behöver han...hihi...skönt och få vara lite ensam ibland oxå...föresten, va ju hos pappa en sväng idag oxå...blev bjuden på räksmörgås...mums...nähää, nu ska jag förbereda lite välling till mig...eller jag mena förstås till Mollan...tjingeling

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards