Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Jessica - 10 oktober 2007 21:48

Hade besök från Gotland idag, mormor och morbror+frun...och mamma och Anders...d roliga e att min mamma visste inte att mormor skulle komma ...så igår styrde vi upp med lite hyss..morbror+fru skulle möta mamsen och Anders i Navestad (eftersom de inte hittar så bra på fastlandet) sen åkte de ut till landet mot Skärblacka...jag hade mött upp morbror o co. i  Sörping och kastat in mormor i min lilla Peugeot...hihi...de anländer till stugan...och vi efter...släcker lyset på bilen och krypkör fram till dörren...men ingen märker något ännu ( som plannerat) vi stänger bildörren (ingen som tittar ut genom fönstren) bra...knackar på (halloooo) ingen öppnar...hmmm, jag går runt till fönstret och knackar på...min morbror spelar ovetande...men där ute står ju Jessica...-ja visste att hon inte kunde vänta tills imorgon för att träffa er(mamma)...hon kommer runt och öppnar till lilla mig...helt ovetande om vad som komma skall...hihi...vi stänger dörren...det knackar igen...vem kan d vara??? Mamma börjar skratta och samtidigt...vad i hela friden...vad ni har hittat på...lycklig helt enkelt...va vi skrattade...för det som e hela poängen är att mamma går det nästan aldrig att lura...men YES där satt den...mormor har inte varit här på säkert 10 år, så det är så roligt att hon kunde följa m...70 år i sommras...så nu ska vi helt enkelt ha trevligt..tjohoooo  PS. på fredag blir det lammstek, det kan mormor laga, mums filibabba..DS  puss och kram

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards