Alla inlägg den 21 december 2007

Av Jessica - 21 december 2007 22:22

mycket folk som alltid på stan vid den här tiden...att man aldrig lär sig...men mysigt ändå att gå där...jag är ju faktiskt klar nu...men det fanns en del som var uppe i varv...men det bästa av allt va ju att man fick umgås med Anna eftersom hon är hemma nu över julen...så det blev lite fika och prat som vanligt...och gissa vem som var och uppträde på stan..."IDOLERNA" från TV:e...ett plus...vi satt på fiket som låg precis under så det hördes väldigt bra...jag såg lite oxå...Mattias är ju söt han :) de kan verkligen sjunga...Marie var super och Daniel förstås...okej...alla kan faktiskt sjunga...så det blev några timmar på stan...jag hitta en jättesnygg klänning som jag såååå gärna ville ha...MEN...man är lite för bred över axlarna ibland så det gick inte att knäppa f...n skapet...SYND...för den var ju sååååååå snygg...vad ska man nu ha på sig på nyår??? vill ju va FIN juuuuuuuuuuuu...mellandagsrean kanske???? eller inte...nu ska här slås in paket...glögg och pepparkakor till är ju aldrig fel ;)

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards