Alla inlägg den 20 december 2007

Av Jessica - 20 december 2007 22:14

Var nere i byn och köpte en, men vad jag inte såg i mörkret kl. 20 var att granfoten var alldeles för kort så jag var tvungen att börja såga av grenar och så....och då blev den genast lite mindre...men men man får se det från den ljusa sidan...lite mindre barr...hihi...men när man hade fått på alla ljus , pynt och glitter så blev den faktiskt riktigt fin...nu är det bara att vänta in tomten som ska leverera alla klapparna under!! ELLER är det inte så??? hmmmm....men jag är nog klar nu...tror jag ;)  kanske fortfarande får ett sista ryck...

Av Jessica - 20 december 2007 22:06

Det blev lussebullar tillslut...brukar ju alltid göra det till lucia men så blev det inte detta år...kan det bero på att man har en liten dam som är precis överallt kanske??!!! Bra när någon är hemma och ser efter henne annars skulle jag inte klara av att baka...lussebullarna blev riktigt finna faktiskt...för skryta ska man ju göra ibland ;) hihi och goda oxå...kan det bli bättre...så nu känner jag mig riktigt nöjd :) gjorde även några gotlandsbullar som det ej är russin i eftersom karln inte äter det... skål med glögg och pepparkakor

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards