Alla inlägg den 24 november 2007

Av Jessica - 24 november 2007 13:02

Himla trevlig kväll igår...först var vi hos Maria gumman och drack lite vin och snackade lite...d e man ju bra på...ALLA...kände redan efter halva glaset att jag blev lite lullig så man fick ta d lite lugnt...sen bar det av till Harrys.. kl. var  då 19.50 (det var min klocka hela kvällen eftersom den hade stannat) där blev d mat för hela slanten och lite mer vin...lullig?? ja lite...tog ingen efterrätt...konstigt för att vara mig...blev en kaffe bailays istället...efter några timmars flams och trams bar det av till bomull...där var det många kända ansikten från för...men dansgolvet var roligast ändå för jag ÄLSKAR verkligen och dansa...det har jag saknat...men det blev inte så sent för min del eftersom jag hade beställt taxi (Richard) ...så man tänkte lite på honom oxå (synd och vänta)...men det är alltid bäst och åka hem när man har som roligast :)   Tack för en kul kväll brudar.... TJOHOOOOOooooooooooo

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards