Alla inlägg den 15 november 2007

Av Jessica - 15 november 2007 21:25

Himla trevligt och bara träffas tjejer sådär mitt i veckan...och så gångavstånd oxå...en promenad e ju aldrig fel...så de blev lite doftprover och så näsan "ner" i kaffeburken...för de neutraliserar ju luktsinnet och så påt igen....mycket dofter blev de...och många skratt...för guuuu va vi skratta idag...alla var riktigt trötta och då kan d ju gå precis över styr...hihi...det roligaste var att Jenny hade köpt på sig TYP 100 småbröd (eftersom hon ska ha lite tupperwareparty innan jul) så Henka stod i köket och packade ner i småpåsar...först såg man honom knappt men sen började han synas bättre och bättre...han va en riktig gentleman...fixade kaffe och pålägg och bar in...vilken karl :) jaa d var en riktigt lyckad kväll...sen när jag kom hem fick jag umgås en halvtimme m mamma och Anders som var och hälsade på, de skulle igentligen varit barnvakt men Magnus behövde inte jobba så de kom och hälsade på istället iallafall...puss och kram alla glada och pigga människor som nu sitter uppe och ugglar som lilla jag :)

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards