Alla inlägg under juli 2008

Av Jessica - 22 juli 2008 18:11

som kom in på högskolan till hösten...jippi...nu är det en kompis till som börjar...undra om man själv ska våga på det någon gång ;) vet ju inte vad jag vill jobba med juuuuu....


kram



Av Jessica - 21 juli 2008 18:07

med Helén och såg Mamma mia...och den var lika bra som musikalen...den ska jag köpa när den kommer ut på dvd...på slutet så klappade folk händerna och det är inte så ofta man gör det på bio...


Himla trevligt att få träffa lilla gumman oxå...blir ju inte så ofta nu förtiden...men det får vi ändra på tycker jag...VISST tjejen??!!!


STOR kram från mig

:(

Av Jessica - 15 juli 2008 19:49

Men sådant är livet ibland....



Av Jessica - 14 juli 2008 12:55

Eftersom farfar fyllde 81 år...och fortfarande pigg och glad...hoppas att han får ha hälsan länge länge...

så det blev marängtårta med mandariner som farmor är bäst på :)

och så sju sorters kakor såklart...och bullar :)

efter kalaset bar det av till stan för att sedan släppa av Magnus vid Åby tennisplan...jag och Mollan åkte hem för att förbereda natten...


och så gick den dagen oxå...


natt

Av Jessica - 11 juli 2008 19:53

han jag med på förmiddagen...hihi


alltid lika kul att träffa vännen min...blev lite shopping...Helén köpte en snygg klänning som hon skulle ha på sig senare på kvällen ;) hihi


och själv hittade jag b la en snygg tröja...och en halsduk...och jag fick visst en av Helén oxå som hon hade köpt i smyg...busunge där...


Fika på Café Broadway...hemmagjord läsk och god kaka till...jag bjöd Helén på en fruktsallad och kaffe...


Köpte även med mig lite hjärtebiskvier från Bageri Broadway...


Tjingeling

Av Jessica - 11 juli 2008 19:50

med kinamat som Ingela och Allan hade med sig...gott...


sedan såg vi Still crazy...ganska bra film med b la Helena Bergström


Godis blev det visst oxå lite...vadå...det är ju fredag :)

Av Jessica - 4 juli 2008 11:42

Eftersom Marita fyller år...älskar kalas ;) och allt vad det innebär...hihi

Annars händer det inte mycket men det är ganska skönt på semestern...bara ta en dag i taget och göra precis som man känner för...


men i helgen så ska vi måla huset lite (om vädret tillåter förstås) blir allt det vita och grunden på huset som ska fixas...just nu är det blåa stänk på grunden och den blåa kan man vara utan :) huset går nu i kaffe latte...blev så fint när vi målade om huset förra sommaren...det tycker nog övriga samhället oxå för den förra färgen lyste verkligen...knallblå...


nu är det snart mat på menyn...igår lagade jag...blev stek i lergryta...idag lagar Magnus...tror det blir pasta och baconsås...gott...man måste ju turas om med matmenyn..hihi


Tjipp tjopp



Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards