Alla inlägg under april 2008

Av Jessica - 12 april 2008 18:56

Var det på listan denna kväll...mycket förberedelser inför den STORA dagen med vänner och bekanta ;) Man fyller ju bara 30 en gång i livet och då för man passa på och ha en riktig fest :) hihi


Blev välkomstbål med bacardi melon och fruktsoda med frysta hallon och vattenmelonbitar...blev riktigt gott och den slog till oxå ;)

Alkoholfritt för de som körde....


Gästerna kom ganska exakt efter varandra...1, 2, 3, .....10, 11, 12....25, 26, 27...32...så man kan säga att det blev fullt hus...


Paketöppning blev det oxå...snacka om att man blev bortskämd denna dag...jättefina presenter och vackra blommor i massor ;)


Efter det så bjöd vi på smörgåstårta med vin och öl till...


Nu började folk bli lite lulliga...


Prat och skratt....SKÅL... och så sjöng de för mig...


Kaffe och tårta...likör till de som ville ha...


DANS...och rocken roll i vardagsrummet :)


Volymen höjdes...


Kan det bero på att folk började bli lite.....???!!!!


Några åkte hem vid 23...men många stannade kvar in på småtimmarna...som avslutning blev det karaoke...alltid lika kul och höra när folk sjunger falskt...då även lilla jag inräknad ;)


Blev visst utgång oxå...kom in till stan runt 02.00...blev en sväng på bomull...shots blev man visst bjuden på :) kan det vara därför som man inte mådde så bra dagen efter...hmmm...


Fick visst sova på soffan hos en kompis eftersom jag var lite fuller för att ta mig hem efter efterfesten...blev WII...bowling och mycket prat...till 06.00 typ...inte lustigt man var trött denna dag men det var det värt...tror jag :)


Som sagt, man fyller bara 30 en gång i livet ;)


nu börjar vuxenlivet....hihi

Av Jessica - 9 april 2008 22:15

Snart 1 år äldra och över strecket...dvs 30 hela år =)

Har förberett i massor...

Imorn blir det släkten som kommer och på lördag blir det FEST med nära och kära...TJOHOOOooooooooo

Men idag fick jag höra att både Marita och Rolle ligger hemma med 39 graders feber och likaså Anders...Maria och Anders med barn är oxå sjuka så man undrar ju hur många som kommer imorn till lilla mig...SNYFT...varför ska alla bli sjuka just nu...Man fyller ju bara 30 år en gång juuuuuu...Undra om mormor kommer och överaskar från Gotland månne???!! Skulle vara kuligt...hihi...nääää nu måste jag förbereda lite till innför den STORA dagen...


Puzz och kramiz =)

Av Jessica - 4 april 2008 18:44

och ledig i två hela dagar...TJOHOOOooooooooo

"slog" till med en räksmörgås på jobbet idag, tyckte jag var värd d efter en hård arbetsvecka ;)

Undra om det kan bli en sväng till IKEA i helgen...den som väntar får se...


Nu ska lillan sova....


Undra vad man ska gära ikväll eftersom man är all alone ???!!!

Av Jessica - 2 april 2008 18:49

är alltid lika kul men har aldrig fått så mycket som jag fick detta år ;) hihi...


Men det är jag värd eftersom jag bad att försäkringskassan skulle dra 2 % mer varje månad i skatt när jag var hemma och var mammaledig...


Men mycket av dessa pengar ska jag spara...kanske lite shopping oxå ;) kläder är ju aldrig fel att köpa och det finns ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket snyggt till våren nu i affärerna på stada.....

Av Jessica - 1 april 2008 18:53

Annelie och jag var på halsbandskurs idag...Maria och hennes mamma Gisela var oxå där men de har ju gått några gånger förut på kursen...himla kul var det iallafall...och roligt att göra sina egna smycken...så det kommer det att bli mer av framöver...


TJOOOHOOoooooooooooooo

Presentation

Omröstning

Har ni haft sol på er ledighet?
 ja
 nej
 lite
 från och till

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards